Известие

Collapse
No announcement yet.

Силно изчаткване отпред ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Силно изчаткване отпред ?

    Здравейте, предвид разнопосочните мнения на различни майстори реших да се консултирам с вас та дано някой е имал същия проблем и знае точното решение ! Проблемът е следният, при рязко потегляне или спиране изчатква единично или няколкократно в зависимост от усилието в предно дясно колело. Понякога се усеща и в краката на пасажера отпред. Когато се ускорява и спира плавно няма проблем. Във дупки и неравности отново няма проблеми. При плавно спиране се усеща и лека вибрация от това колело! Та въпросът е в кое е проблема ?

  • #2
    Имал съм същите симптоми от разхлабени болтове на джанта Нелепо - но факт При потегляне и спиране цялата джанта успява да се завърти леко спрямо главината и затова изчатква.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
    EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

    Comment


    • #3
      Счупена пружина.
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #4
        Ако си имал скоро работа с майстори и интервенции по мотора, една вероятна причина е недобре стегнати дълги болтове на магарето. Симптомите са - при рязко потегляне или при екстремно спиране изчатква, или при рязко отпускане на съединителя при смяна на предавките. Пиши накрая какво се е оказало.
        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

        Comment


        • #5
          Разхлабени болтове, проверено не е. Счупена пружина... това със сигурност не би чаткало само при рязко потегляне и спиране. Последната работа от майстори по автомобила е за смяна на ремъци и ролки и бе направено от оторизиран сервиз, проблема беше и си остана въпреки, че помолих да намерят решени на проблема. Мнението им беше, че няма проблеми в окачването !? Други сервизи които е посетила, конкретно за този проблем, само са гледали не са бутали нищо ! При промяна на скоростите не изчатква ( може би не ги сменям достатъчно рязко)

          Comment


          • #6
            При мен беше вътрешно каре.

            Comment


            • #7
              И аз мисля вътрешно каре ! Успех колега !
              Alfa Romeo 145 Twin Spark 1.6 120hp

              Comment


              • #8
                Да изчатква при рязко потегляне заради вътрешно каре - ОК. Но при рязко спиране особено ако колата се е движела на неутрална, малко вероятно да е от каре.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Аз залагам на хлабави болтове на вътрешното каре или скапано външно каре. А може и скапан заден тампон на долния носач.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #10
                    Тук здраво хвърляме боб - аз казвам - шарнир.
                    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      До тук мога да обобщя , сменям наред от което се оправи то е Мисля че, мнението на ecotronic относно вътрешното каре е доста точно ! Относно носач/шарнир мнението на специалистите е че е добре, доколко то е адекватно незная.

                      Comment

                      Working...
                      X